OpenLitespeed'i 1 yıldır falan kullanıyorum, gelişmesine yakından tanıklık ettim. Ancak OpenLitespeed'in bir panelle kullanılmaması gerektiğini düşünüyorum, herhangi bir panel olmadan çok daha stabil ve hızlı.