sen birini arayıp ses kaydını aldı isen sıkıntı ama seni biri arayıp ses kaydını aldı isen bir sıkıntı olmaz.
birde özel hayatın gizliliği dediğimiz şey kimin özel hayatı ? kendi kendimin ses kaydını almak özel hayata girmiyor.
eğer seni arayanın ses kaydını aldı isen savcıya devamlı tehdit alıyorum gibi bir şey de sıkıntı olmaz !