FLetcher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Egoist olsam size başta yardımcı olmak istemezdim, önce ne konuştuğunuzu bilin bence. " bu sitede herhangi bir tema göremiyorum " diyen bir adama anlatacağım bir şey yok benim. kusura bakmayın, aramaya devam edin. hadsiz insanlara tahammülüm yok nitekim.
Sitede tema göremiyorum dememin sebebi “yüklenecek bir tema göremiyorum” anlamındaydı.

Konunun başlığı “tema arıyorum” ve siz bana site adresi atıyorsunuz.