Asgardia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki spomsordur ve site footera koyduğu o logoyla sponsora reklam desteği veriyordur ki zaten bu konuyu açtığına göre başardıklarını anlıyoruz.
Evet, başardılar gibi ama fiyatları çok pahalı.