Yok öyle bir şey. Ben krem aldım, gönderdiler ama gümrükte takıldı ve geri gitti amazona. Zaten bizim gümrük tam bir şans işi olduğu için burada bir kesinlik olmaz. Telefon getiren dahi var. Hiç belli olmuyor...
Alkolü bırakın gıda ürünlerinde bile zilyon tane kısıtlama var. Alkolü gördüklerinde %99 geri yollarlar. Ekşide de aynı şeyler yazılmış zaten;
Çok teşekkür ederim hocam.