Gerçekten konuya gerek yoktu ancak güzel dileklerinizi belirttiğiniz için teşekkürler. Ufak bir profil olduğu için sanırım işi alan olmamış , normalde bende fazla almıyorum ancak sanırım arkadaşın çok emek vererek büyütmeye çalıştığı bir sayfası bana yazdığı cümlelerden öyle anladım aşırı heycanlıydı, öğrenci kardeşimize ufak bir yardımımız olsun diye ücretsiz olarak elimden geleni yaptım. Tekrardan hayırlı olsun. Aynı sorunu yaşamamanız dileğiyle. Herkese hayırlı işler