Yok hocam ya o konuda zaten belirttim hesabımı bir haftadır açamıyorum diye. Hatta o konudan sonra İbrahim hocam şu mesajı yazdı;
Yani doğrudur yanlış anlaşılmasın sizi veya İbrahim beyi tanımam kötülemek içinde yazmadım işini hakkıyla yapıyor helal olsun