Bugün önce Twitter ve instagramdan şikayetçiyim diye konu açıyorsunuz ardından bu tarz başka bir konu açıyorsunuz bana açıkça reklam gibi geldi hocam
Yok hocam ya o konuda zaten belirttim hesabımı bir haftadır açamıyorum diye. Hatta o konudan sonra İbrahim hocam şu mesajı yazdı;