@İbrahim kişisine çok teşekkür ederim. Cidden çok saygın birisi. 1 haftadır kapalı olan aspetbiebs hesabımı dün açacağını söylemişti ve hesabım biraz önce açıldı. ÜSTELİK
ÜCRETSİZ AÇTI. Açıkçası ben hiç ümitli değildim. 4 yıldır bu işlerin içindeyim ama 1 haftadır açamadığım el emeği göz nuru hesabımı adam 1 günde açtı yemin ediyorum ağzım açık kalmış öylece bakıyorum 😄 Bu instagram hesabı benim için manevi anlamda çok önemliydi. Kendisine çok teşekkürlerimi iletiyorum. Çok sevgili saygılı iyi niyetli bir kardeşimiz. Keşke herkes onun gibi olsa. Çok memnun ve aşırı mutluyum. Teşekkürler! @İbrahim
İlgili kişinin konusu;
https://www.r10.net/instagram/1747788-128073128073-kapatilan-instagram-hesaplarinizi-aktiflestiriyoruz-99899989-sifre-veya-e-posta-istemiyoruz12827510071.html
Dün konuştuğumuz ve demin bana yazdığı mesaj. Aldığı paralar helali hoş olsun valla. İnsan inanamıyor ister istemez