Ben de senin gibi sıfırdan başladım. Ancak kendim oyun yazmaya çalışıyorum. Basit oyunları Unity ile yazabilecek haldeyim. Bir yandan cevapları takip ediyorum.

Hazır oyun alarak yayınlayacak arkadaşlara genelde oyunu direkt olarak reskin yapmadan yayınlamamalarını söylüyorlar forumda. Play Store'a takılabileceği gibi oyunun pek fazla indirme almayacağı da konuşuluyor. Öte yandan oyunun tutup tutmayacağı konusunda kimse bir şey demez herhalde. Gördüğüm kadarıyla yapılan reklam ve oyunun niteliklerine bağlı olarak değişiyor tutup tutmayacağı.