Uyarsa da suçlu. Uyarma değil onay almak zorunda. Onaylıyor musunuz diye sormak zorunda.
bende böyle bir şey söylenmedi karşıdakine iletmen lazım denildi savcı tarafından aynı turkcell veya başka bir yeri aradığınızda size kayıt alıyoruz diye bildirmeleri gibi dedi hatta.