tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonda birisi küfür ve tehdit içerikli konusma yapıyor arkadasıma
Arkadasım da ses kaydına alıyor
Savcılığa gidiyor suç duyurusunda bulunuyor.
Ancak savcı neden ses kaydını aldın demiş ?
Bunun için çok büyük sıkıntı çekebilirsin demiş
Sizce durum ne olur ?
Şimdiden tesekkurler.
İzinsiz ses kaydı alınması ve bunu beyan etmeniz suç.

Arkadaşınız sürekli aranıyor ve bu şekilde tehtit ve küfürlü konuşuyorsa karşı taraf yapılacak işlem şu.

Bir sonraki aramasında,
Konuşmanın en başında telefonu açar açmaz;
"Beni sürekli arayıp duruyorsun ve rahatsız ediyorsun ben bu konuyu mahkeme kanalı ile çözeceğim bundan dolayı ses kaydı alıyorum bilgin olsun" demesi yeterli. Bu beyandan sonra yapılan konuşmanın kaydının alınması yasal.
Tabi akılllılık edip telefonu kapatırsa birşey çıkmaz.