49 inc normal tv ekran ile pubg gibi bir oyunu oynamak keyif vermez, detaylar fazla küçük kalır kalite düşer kişileri görme olasılığın en alt seviyede olur bunun için max 24" 1ms oyuncu ekranları (27" de olur fakat hakim olmak istiyorsanız 24" en ideal boyut şahsi fikrim) buna ek olarak cevirici kablolar iletim süresi milisaniye farklılığından ötürü tv, ekran ile oynamak sizin için dezavantaj olacaktır, şu sistemde tek avantajınız kullanıcılar telefon ile dönüş, açı, nişan almak gibi zorlanırken sizin zorlanmadan oynamanız olacaktır.

bu da bir nevi hile sayılır bence , yapmayın böyle şeyler çok ayıp

pc den lite , orjinal yada emülator ile oynayın keyfini çıkartın
4k bir ekran beğenmiştim aslında hocam ama sonradan pc vs kullanmayacağım icin bir zaman sonra oyun sıkarsa tv seyrederim
Mobile'de ısrar ediyor olmamın ve kalmamın yegane sebebi çevremdeki herkesin mobile oynuyor olması hocam. Yoksa TV dahil bu sistem'e çokta güzel bir kasa toplanırdı
Biz yine de hile demeyelim, keyifli zaman ve vakit geçirmek için bir eğlence diyelim

bu hdm kablosu direk telefona takıp diğer ucu tvyemi takıp aktariyor görüntüyü öyleyse nerden aldınız link vb varmı
Evet hocam ama dediğim gibi aşırı derece de ısınma yapıyor.
https://www.dr.com.tr/Elektronik/Gam...=0001767291001
Dün yarım saat kullandım. Kenara attım.