tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin açtığın dava var mı
peki küfür için acılan dava ne kadar sürdü ?
ceza almadın sanırım daha ne asamada dosya
tesekkurler
genelde düşüyor benim açtığımda oldu tolga oda düştü kayıt almak suç bunu bilmeni isterim.söze şuşekilde başlaman lazım

bak görüşmleri kayıt altına alıyorum gibisinden. karşıtarafın bunu bilmesi lazım