Çağrı merkezlerindeki izin konusu çok farklı bir durum. Buradaki izin, görüşmenizin işlenebilmesi - şirket içinde farklı kişilerin (müşteri temsilcisi, kalite-şikayet-denetim sorumlusu vs) daha sonra dinleyebilmesi içindir.

Konu hukuki olduğu için "bence"li yorumlardan ziyade hukuki dayanaklı yorumlar yapılsa daha uygun olur.

selfhukuk'taki kaynak yanlış, kimin yazdığı belli değil. Bir kaç kanun maddesini yazarak kendisine göre yorum yapmış. Konuşmanın tarafı sen isen bunu kayda almak suç değildir, sadece kanuni gerekçe olmadan, üçüncü kişilere yaymak suçtur. İlgili kanunların şerhlerini incelediğinizde anlarsınız. Yargıtay Ceza Genel Kurulu kararları da bu yöndedir.

selfhukuk sayfasında sondaki Yargıtay Ceza Dairesi'nin kararı, bu eylemi (kendise ile yapılan ses kaydını) suç saymamıştır. Sadece bu eylemin zorunlu değil, kasıtlı yapılmış olduğunu değerlendirmiş ve bunun delil olarak kabul edilemeyeceğine karar vermiştir. Ayrıca bilmek gerekir ki ceza hukukundaki en üst düzey mercii Yargıtay Ceza Genel Kuruludur. Yargıtay Ceza Dairelerinin bu konuyla ilgili vermiş olduğu kararları bozabilir, bozmuştur.