Siz hizmeti Natro'dan yani Türk firmasından almışsınız ve bu hizmet için sizden bir para almışlar. Yapmama gibi bir şansları var mı sizce? Yazdığınız şey gibi "bir wordpress teması satın aldım, tema yapımcısı sağolsun dosyaları gönderdi"

)
Daha önce başka bir türk firmasından almaya çalıştım natronun yaptığı işlemleri yapamayız dediler. Firma adını verip konuda karalamaya gerek yok diye düşünüyorum. Ayrıca dikkat ederseniz teşekkür konularında talebe hızlı dönüş hemen sorunumu çözdüler vs. gibi konular mevcut. Kusura bakmayın ama bunlarda her firmanın en temel görevi.