ben çok küfür eden biri olarak zamanında sanada etmişliğim var tövbeliyim tolgacım. biri benim ses kaydımı almıştı geçen dönemlerde öyle küfür ederken sonra vermiş felan savcılığa şimdi bende iletişim hakları ihlalinden dava açtım küfürdende sanırım ceza alıcam küfür iyi bişi değil etmeyin Ettirmeyin