bence izinsiz alınması suç teşkil eder. sen elemana konuşmanın başında dersen benim telefonumun ses kayıt alma özelliği var, şuan bu konuşmamız kayıt altında, bana ters / yasal olmayan birşey söylersen ben bunu aleyhine kullanabilirim ona göre konuş diye, o zaman kullanabilirsin. Çünkü bankalar/gsm firmaları konuşmanın başında ses kaydının yapıldığını peşin peşin haber veriyor ona göre müşteri hizmetlerine bağlıyor. Böylelikle izinli ses kaydı olmuş oluyor. izin vermiyorsan zaten konuşmazsın. aynı şey vatandaş içinde geçerlidir. tabii bunu en başta hiç konuşmaya başlamadan söylemek lazım