metomann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes güzel diziler önermiş, çoğunu seyrettim. Ben "Sense8" diyorum.... seyret, bayılacaksın
Geylik aşırı fazla. Midem bulandı, zor bitirdim 1 sezonu. Sonra bıraktım.