Arada izliyordum aşırı derece küfürbaz ama Bu şekil yapmaları gerçekten üzdü beni.Engelini kullanarak para için yapıyorsada yapsın yani o ne biçim söz.Eli ayağı tutsa en kötü amelelik yapar geçinir.Adam geçim kaynağı bulmuş yapabileceği.Yapsın yani..