Western'de bir banka. Türkiye'de subesi olmadigi icin banka gibi algilanmiyor ama öyle degil.
E-Money haric hangi ödeme sisteminden para alirsaniz alin tek merkezde toplaniyor bütün veriler, bir gün arastirilirsa cikabilir.
Isim degistirin, bir ona bir buna yapin büyüklerde. Tek kiside toplamayin.
Yillik 10bin dolari gecince Frankfurt Türkiye'ye bilgi gönderir.
Islem yapilabilir de hasiralti edilebilir de.
Bunlari sizi korkutmak icin söylemiyorum, dogrusunu bilin, yine istediginizi yapin.
Bunu bilmiyorduk, 2-3 kişi arasında dönüyor, zaten Western Union eşimi engelledi ticari faaliyet olarak düşündüğü için..Teşekkür ederim. Aslında dediğim gibi ülkeye döviz girişi oluyor, birnevi ufakta olsa ihracat.. Totalde iyi rakam ülkeye faydası var, bakalım nasip.. Çok teşekkür ederim.