recbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödeme banka hesaplarına değil Western Union vb. sistemler ile döviz olarak alıyor. Bazen 4 haneli rakamlar oluyor, baktığımız zaman ülkeye döviz girişi yapıyor maliyenin madalya takması lazım ama, Türkiyede bir sıkıntı yaşamıyoruz sadece kadının söyledikleri korkuttu çok sertti ve tehditkardı.. Fransa maliyesi seni izliyor vs. vs.
Tekrar tekrar çok teşekkür ederim ilginize hocam..

Hepiniz sağolun varolun ferahlattınız.. Umarım tüm gençlerimiz üretir ve kendi ekmeklerini taştan çıkartır.
Western'de bir banka. Türkiye'de subesi olmadigi icin banka gibi algilanmiyor ama öyle degil.
E-Money haric hangi ödeme sisteminden para alirsaniz alin tek merkezde toplaniyor bütün veriler, bir gün arastirilirsa cikabilir.
Isim degistirin, bir ona bir buna yapin büyüklerde. Tek kiside toplamayin.
Yillik 10bin dolari gecince Frankfurt Türkiye'ye bilgi gönderir.
Islem yapilabilir de hasiralti edilebilir de.
Bunlari sizi korkutmak icin söylemiyorum, dogrusunu bilin, yine istediginizi yapin.