bilal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz de bursadan 3 kişi gitmiştik. @SABOCES; ile 2 saat teknede dışarıda muhabbet etmiştik. O günden sonra hiç konuşmadık denk gelmedik




Ersan nın yanındaki siyah gömlekli kimdi tanıyorum bir yerden
Hayal meyal hatılıyorum ama kim oldugunu cıkaramadım