Biz de bursadan 3 kişi gitmiştik.
@SABOCES; ile 2 saat teknede dışarıda muhabbet etmiştik. O günden sonra hiç konuşmadık denk gelmedik

Ersan nın yanındaki siyah gömlekli kimdi tanıyorum bir yerden
Hayal meyal hatılıyorum ama kim oldugunu cıkaramadım