elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 pek zaman ayıramıyorum kendi konumuzu bile yogunluk işlerimizdendir
bu sebeble yeni gördüm yazdım ek olarak bu konuyu yeni gördüm ki zaten yeni acılmış konu sahibi sizmisiniz ben konuya yazdım kafam karıştı şimdi?
Benim konum farklı konu sahibi izin aldım ona göre cevapladım

ben bot istiyorum yapan daha çıkamadı ? öyle bir babağit.