ilgil bölümde 2 aydır konu açık duruyor ? o zaman neden teklif vermediniz ?
r10 pek zaman ayıramıyorum kendi konumuzu bile yogunluk işlerimizdendir
bu sebeble yeni gördüm yazdım ek olarak bu konuyu yeni gördüm ki zaten yeni acılmış konu sahibi sizmisiniz ben konuya yazdım kafam karıştı şimdi?