talhak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu sahibinden çok özü diliyorum

madem bot konusunda bilginiz var ? neden benim konuma mesaj yazmadınız ?
koca forumda 1 bot yapabilen çıkmadı ?

sosyaldizayn dışında.
Denk gelmemiş olabilir hocam yakında botla alakalı ticari konu açıcam isterseniz pmden görüşebiliriz.