Aparatlar uymuyor hocam, Logitech'in bir çok modeli yeni nesil "unifying" desteklidir. unifying isimli proğramı indirirerek yeni nesil kaybolan alıcıları birbiriyle eşleştirebiliyorsunuz. Ama sizin model eski olduğu için bu destek yok.