Temayı kurarım zaten sıkıntı yok onda. Fotoğrafları da ekleyen bir bot yazarım. Ama destek yardım edemeyebilirim ve ikamet konusunda yardımcı olamam başka teklif gelmesse bu işlemleri yapabilirim.
Konu sahibinden çok özü diliyorum
madem bot konusunda bilginiz var ? neden benim konuma mesaj yazmadınız ?
koca forumda 1 bot yapabilen çıkmadı ?
sosyaldizayn dışında.