_ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel günlerdi.. Biz her ne kadar gözükmemiş olsak da ordaydık (:

Konuyu açan arkadaş, senin yüzünden akşam mesai çıkışı pizza alacağım. Bugün akşam yemeği pizza
Ahahah hocam afiyet olsun bi dilimde yollarsınız artık😂😂😂