Konuşmayım konuşmayım diyorum ama cidden artık sabrımın son noktasındayım. Suriyelilere yapılan destek Türk evladına yapılmıyor. Bulunduğum semtte 15 bin kadar suriyeli var. Artık Türk gördüğümüzde sevinir olduk yeter artık! Benim sahip olamadığım araçlarla geziyorlar bunu saraylarda köşklerde oturanlar bilmez bunu biz biliriz alın anasını satayım. Siyasetçilerin oturduğu yerde 1 tane suriyeli var mı merak ediyorum. Ama bunun sonu iyi değil.