Ben şimdi sizden 20 adet domain aldığım zaman siz bunları regleyip benim godady kullanıcı adıma atacaksınız. Doğrumu hocam? Eğer böyleyse açtığınız domainlerde hiç sıkıntı çıktımı acaba?