1.5 Yıldır madencilik yapan biri olarak söyleyebileceğim;

Elektrik parası ödemiyorsanız tabi ki karlı olacaktır
ancak apartmanınıza gelecek olan elektrik parası çok göze batacaktır, ilk ay klima derler sonra kesin olay çıkar.
Ben yaz ayında neredeyse 24 saat klima açardım gelen fatura 350-400 TL'yi geçmezdi, madenciliğe başladıktan sonra 1300-1500 TL arasında fatura geliyordu

Rigin enerji masrafını 150w x kart sayısı olarak hesaplayabilirsiniz.(Diğer parçaların giderlerini ortalama olarak ekran kartına ekleyerek bu rakamı yazdım)

Standart bir ev 3 rig'den fazlasını sürekli olarak güvenli şekilde kaldırmaz, bilginiz olsun.

Ben de ekipman mevcut, madenciliğe gireceğim derseniz satabilirim.