Arkadaşlar giren olduysa nasıl bir sınavdır püf noktaları nedir yardımcı olabilir misiniz?
Ben 3 kez girdim. Kesinlikle bilgi ile alakası olmayan bir sınav. e2language, uzmanielts ve birebir hocalardan eğitim aldım. 7 almam gerekiyordu ancak 6 - 6,5 da kaldım.
Özelden sorularını sorarsan cevaplamaya çalışırım.