Genel de D0landorıcı olabiliyor hocam çok dikkat edin. Dediğiniz gibi Tokat’ta yaşayan forum da birileri varsa ve kabul ederse onun aracılığı ile elden alın sayfayı kişi D0landrıcı değilse sorun çıkmaz zaten. Adamın biri Gaziantep’deyim gel elden al dedi bana önce, Asker Arkadaşımı aradım aracı oldu. Sayfa Sahibi sonra vazgeçti. Aman dikkat