Yaklaşık 6-7yıldır kullanıyorum ama uygulamanın amacı tam olarak dil geliştirmek için dijital mektup arkadaşı bulmak. Ama çoğunluk türk kullanıcılar sizin yazdığınız amaçtan ötürü kullandığı için erkek/kadın farketmeksizin çoğu kullanıcının biosunda türklerden mesaj istemediği yazar
Mobil uygulama olarak da Speaky öneririm aynı şekilde çalışıyor.
6 -7 yılda nasıl bır yol katetiniz dil bakımından