Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1and1 var kullanmadım ama adını çok duydum
osmansert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
namecheap iyidir.

godaddy bulaşma hiç
Çok teşekkürler...
FSahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıldır namecheap kullanıyorum tek sorun yaşamadım.
Ne kadar ücret veriyorsunuz peki ?