Modemde usb girişi varsa bir tane usb takıp logları oraya kaydettirebilirsin hocam, kendi bağlandığın cihazların mac adreslerini girip kendi cihazların dışında kimsenin bağlanamamasını sağlayabilirsin. ( Tabi birisi senin mac adresini öğrenmediği sürece :P )