Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kullanıyorum, script kurulu hatta, modüllerle beraber.
Fakat fonksiyonları çalışmıyor ( Modüller) yardımcı olacak varsa süper olur.
Size verilen lisans key ile yeni modülleri indirebilirsiniz.

Ne kadara almışsınız modülleri?