Eğitim alacak yaşı çoktan geçtim, acele ile açtığım bir ilanda yaptığım bir kelime, cümle hatası için bu şekilde davranman mı doğru? Eğer bu kadar çok uğraşmayı seviyorsan, ve ayıba karşıysan özel mesaj göndererek uyarabilirsin.
Neyse.
Bol şans..
1- Eğitim alacak yaş diye bir şey yok, 21. yüzyıldayız.
2- Bu hemen herkesin yaptığı bir hata, senin mesajını bile alıntılamadım; önerim herkese yönelikti. Tamamen iyiniyetli bir mesaj...