Bilmemen ayıp değildi ama bu yaptığın çok ayıp.
Eğitim alacak yaşı çoktan geçtim, acele ile açtığım bir ilanda yaptığım bir kelime, cümle hatası için bu şekilde davranman mı doğru? Eğer bu kadar çok uğraşmayı seviyorsan, ve ayıba karşıysan özel mesaj göndererek uyarabilirsin.
Neyse.
Bol şans..