Ailem beni cezalandırmak için maddi desteğini kestiği dönemde 10 kuruşun bile hesabını yapardım. Gücüm o zamanlar bimdeki 25 kuruşluk gofrete yeterdi gider ondan alırdım. Çikolatanın kalitelisini bilmediğimden ya da damak zevkim olmadığından mı? Hayır. Nefsim çikolata ya da gofret istiyordu ve o dönemde maddi durumum ancak ona el veriyordu.

Siz bu eleştiriyi yaparken belki misafirliğe gittiğiniz yerdeki insanlar kötüde olsa size bir şeyler ikram edebilecek güçte oldukları için mutludurlar.