Konu
Bayramda Misafire Tutulan Kalitesiz Çikolatalar
10-06-2019, 09:26:23
#14
Ucube
ZyDn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence TL kalksın. R10'da ödemelerimizi bununla yapalım. Formda ki büyüklerimize bildirelim bence.
@
Coskun
;
@
radmin
;
+89500 veririm buna
@
Coskun
; abi konuya