ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




Bence TL kalksın. R10'da ödemelerimizi bununla yapalım. Formda ki büyüklerimize bildirelim bence.

@Coskun; @radmin;
+89500 veririm buna @Coskun; abi konuya