merhaba arkadaşlar yaklaşık 2 ay kadar önce trendyol tedarikçi başvurusunda bulundum dönüş yapılmadı halen. bu süreç normal bir durum mudur. trendyol da satış yapan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim.