Kimse kimseye zorla yaptırmıyor sonuşta. Biride çıkar haha hazır tema kullananlara gülüyorum, binlerce kişi aynı kodlamayı kullanıyor gibi şeyler söyler, işin içinden çıkılmaz. Herkesin isteğine saygı duyulmalı.
saygı duymak zorundayım hocam ama mantıklımı o kadaar nimet varken kullanmamak.