Kimse kimseye zorla yaptırmıyor sonuşta. Biride çıkar “haha hazır tema kullananlara gülüyorum, binlerce kişi aynı kodlamayı kullanıyor” gibi şeyler söyler, işin içinden çıkılmaz. Herkesin isteğine saygı duyulmalı.