arkadaşlar ,

türk telekom prime ın mobil tivibu ile ilgili bir kampanyası var.
prime kullanıp da bu hizmeti kullanmayacak bir arkadaş var ise bana dönebilir mi ? kendisine nasıl sms gonderilecegini iletecegim.

1 adet kod lazım oldu ?

şimdiden cok teşekkürler

iyi forumlar