Bu ayın sonunda TTnet illeti ile internet anlaşmamız bitiyor. Sevindim mi üzüldüm mü bilmiyorum. Çünkü mağlum internet fiyatları belli

Bir sorum olacak sizce Turknet nasıldır? Sıkıntı yaşatır mı? Büyükşehir olmayan bir yerde özellikle. Cevaplarınızı bekliyorum