"
Instagram guncelleme yapmis kisa surede duzelir ( BENI ILGILENDIRMEZ )
Sistem yogun gün icinde biter ( BENI ILGILENDIRMEZ )"
açık konuşalım böyle düşünürseniz birçok panel sahibi içinde sizin giden 250tlniz veya gitmeyen siparişiniz onları ilgilendirmez. Kimse zevkten geç sipariş gönderimi yapmıyor. Madem böyle sorunlar olsun istemiyorsunuz çıkartın çıkartabiliyorsanız sorunsuz bir sistem bizde gelelim size ben aylık 5k ödüyorum siz yapın daha iyisini size geleyim aylık 10k ödeyelim bayiniz olalım.
Boş konuşma.
Teklifin yoksa yazma konuma.