Aynısı benimde başıma geldi çözemedim
Gerçekten çok garip değil mi

2 farklı Access Point 3-4 farklı iyi sinyal kalitesine sahip ağlarda bu sorunu gözlemledim.
Pek emin olmamakla birlikte normalde universal repeater modu kullanırken adaptörü modeme bağlarız.
Ben client modu kullanırken poe adaptör ve 10 metre kablo ile kullanıyorum. Belki elektiriksel bir sorun olabilir. Voltaj sorunu olabilir gibi düşünüyorum. Başka mantıklı açıklaması yok gibi.
Yabancı forumları aradım taradım bir şeyler bulursam ekleyeceğim