Hocam öncelikle tebrik ederim ancak tahminime göre şuan bir tık daha fazla beslenmeniz durumunda ki bu gerekli şuanki beslenmeniz vucuda zarar belli gereksinimleri var, malesef kilolaları hızla geriye almaya başlıyacaksınız. Bunun iki sebebi var birincisi vucut düşük kaloriye alıştırdınız ve metobolik hızınız yavaşladı nasıl ki sürekli aynı pizzayı yerseniz bir süre sonra sürekli kilo almayıp bir kiloda kalırsanız kilo verme sürecide bu şekilde işliyor, ikincisi ise kilo verirken kaybettiğiniz kas kütleniz yüzünden. Kas kütlemiz bizim günlük kalori ihtiyacımızı doğru orantılı olarak arttıran bir kütledir bir hesabıda vardı hatta, bu dengesiz proteinden ve spordan uzak beslenmeniz sonucu kaybettiğiniz kas kütlenizden dolayıda günlük kalori ihtiyacınız diyet öncesine göre düşürecektir buda önceki halinize göre daha az yeseniz bile daha çok kilo almanıza neden olabilir, size önerim bu noktadan sonra beslenmenizi ufak ufak protein bakımından arttırıp bir yandanda kas kütlenizi arttırmanız olur